понеділок, 14 грудня 2015 р.

Есе вчителя математики

 Есе «Я – педагог і особистість» 

                              Професія вчитель – це вічний екзамен 
                              На мужність і чесність, порядність й добро… 

         Всі ми були учнями в у кожного був учитель, якого ми любили, поважали більше за інших. Він був не просто педагогом, а другом і порадником. Саме такий вчитель і вплинув на мій вибір професії. Скільки себе пам’ятаю, завжди мріяла стати педагогом. Ця професія здавалася мені найцікавішою та найнеобхіднішою. Закінчивши у 2007 році Херсонський державний університет, доля дарувала мені велике щастя – бути вчителем. 
       Свою педагогічну діяльність розпочала у рідній школі. Ще на початку своєї педагогічної діяльності збагнула, що основне завдання педагога – підготувати дитину до життя і роботи в сучасному суспільстві, навчити використовувати набуті знання. Намагаюся планувати уроки так, щоб підтримувати інтерес до вивчення математики, навчальну активність, бажання створити й пізнавати нове. Методика моєї роботи базується на поєднанні традиційного, особистісно-орієнтованого навчання з елементами інформаційних та інноваційних технологій. 
          З перших днів педагогічної діяльності завжди намагалася завоювати авторитет, визнання своїх учнів, тому що тільки в цьому випадку можна говорити про успіхи своєї праці, яка починається із спілкування, з першої іскорки дружби і взаємної довіри. 
        Робота вчителя складна. Як садівник доглядає молоді саджанці , так і я допомагаю учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими і творчими, здатними утверджувати і примножувати добро. Особистим прикладом, поведінкою, способом життя намагаюсь побудувати такі взаємовідносини у шкільному колективі, щоб кожна дитина відчула свою значущість, потрібність. Постійно спонукаю до пошуково-дослідницької роботи, всіляко допомагаю. Намагаюся знаходити у кожному щось хороше, розвиваю його. Вірю дітям, а вони вірять мені. 
       Найголовніше - не зійти з обраної дороги, якою пробираєшся зі своїми учнями крізь темряву. І він обов’язково настане – сонячний, радісний, яскравий світанок. 

 Вчитель математики 
Горьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Каланчацького району 
Лебеденко Наталія Валеріївна

Немає коментарів:

Дописати коментар