АНКЕТА
учасника
Всеукраїнського
конкурсу «Учитель року - 2016»
1.
|
Прізвище,
ім’я, по батькові
|
Лебеденко
Наталія Валеріївна
|
2.
|
Дата
народження
|
----
|
3.
|
Домашня
адреса з поштовим індексом
|
----
|
4.
|
Мобільний
телефон
|
---
|
5.
|
Електронна
пошта----
| ------- |
6.
|
Які
вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
|
Херсонський
державний університет,2007 р.
за
спеціальністю : викладач математики та вчитель основ інформатики
|
7.
|
Стаж
роботи :
загальний
|
10
років
|
педагогічний
|
10
років
|
|
8.
|
Місце
роботи (найменування
навчального закладу згідно до статуту), телефон з кодом, електронна пошта
|
Горьківська
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Каланчацької
районної ради Херсонської області
gorkyschool.ukr.net
|
9.
|
Посада
|
Вчитель математики
|
10.
|
Кваліфікаційна
категорія
|
І
категорія
|
11.
|
Звання
|
Немає
|
12.
|
Класи,
в яких викладаєте
|
5-11
класи
|
13.
|
Посилання
на власний інтернет ресурс
|
lebedenkonat.blogspot.com
|
14.
|
Педагогічне кредо
|
|
«Тільки той стане справжнім вчителем, хто
ніколи не забуває, що був сам дитиною …» (В. Сухомлинський)
|
||
15.
|
Інноваційні форми роботи та
технології, що використовуєте
(обсяг до однієї сторінки)
|
|
У своїй роботі я використовую
традиційні форми та методи в поєднанні з елементами таких інтерактивних методів та прийомів :
«Мікрофон», «Знайди зайве», «Карусель», «Незакінчені речення», «Задом
наперед», «Ланцюжок», «Знайди помилку», «Ажурна пилка», «Інтерв’ю напарника»,
«Снігова куля», «Математичне доміно», «Акваріум», «Навчаючись-учусь», «Коло
ідей», «Мозковий штурм».
Для стимулювання пізнавального
інтересу в учнів використовую розв’язування логічних вправ, застосовую
проблемно-пошукові методи, прийом два-чотири-всі разом, роботу в парах та в
малих групах, діалог, синтез думок, ротаційні трійки, цікаві завдання (кросворди,
ребуси).
Під час засвоєння матеріалу
практикую елементи гри, щоб прищепити інтерес до математики проводжу
уроки-змагання, уроки КВК, вікторини, конкурси.
Використовую проектні технології,
комп’ютерні технології (програми Gran1, Gran3d).
|
||
16.
|
Автопортрет учасника «Я – педагог і
особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
|
|
Професія вчитель – це вічний екзамен
На мужність і чесність, порядність й добро…
Всі ми були учнями в у кожного був
учитель, якого ми любили, поважали більше за інших. Він був не просто
педагогом, а другом і порадником. Саме такий вчитель і вплинув на
мій вибір професії. Скільки себе пам’ятаю, завжди мріяла стати педагогом. Ця
професія здавалася мені найцікавішою та найнеобхіднішою. Закінчивши у 2007
році Херсонський державний університет, доля дарувала мені велике щастя –
бути вчителем.
Свою педагогічну діяльність
розпочала у рідній школі. Ще на початку своєї педагогічної діяльності
збагнула, що основне завдання педагога – підготувати дитину до життя і роботи
в сучасному суспільстві, навчити використовувати набуті знання. Намагаюся
планувати уроки так, щоб підтримувати інтерес до вивчення математики,
навчальну активність, бажання створити й пізнавати нове. Методика моєї роботи базується на
поєднанні традиційного, особистісно-орієнтованого навчання з елементами
інформаційних та інноваційних технологій.
З перших днів педагогічної діяльності
завжди намагалася завоювати авторитет, визнання своїх учнів, тому що тільки в
цьому випадку можна говорити про успіхи своєї праці, яка починається із
спілкування, з першої іскорки дружби і взаємної довіри.
Робота вчителя
складна. Як садівник доглядає молоді саджанці , так і я допомагаю учням
тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими і творчими,
здатними утверджувати і примножувати добро. Особистим прикладом, поведінкою, способом
життя намагаюсь побудувати такі взаємовідносини у шкільному колективі, щоб
кожна дитина відчула свою значущість, потрібність. Постійно спонукаю до
пошуково-дослідницької роботи, всіляко допомагаю. Намагаюся знаходити у
кожному щось хороше, розвиваю його. Вірю дітям, а вони вірять мені.
Найголовніше - не зійти з обраної дороги, якою пробираєшся зі своїми учнями
крізь темряву. І він обов’язково настане – сонячний, радісний, яскравий світанок.
|
Даю згоду на внесення інформації до бази даних та
публікацію матеріалів у періодичний та інших освітянських виданнях з можливим
редагуванням
Немає коментарів:
Дописати коментар